Poniedziałek - Piątek : 09:00 - 16:00

+48 607 176 806

info@portland.pl

keywords

Tekst odgrywa bardzo istotną rolę w pozycjonowaniu stron www. Osoby, które serfują po sieci właśnie dzięki niemu trafiają na twoją witrynę. Dobry tekst powinien posiadać takie cechy jak: unikalność, przejrzystość i czytelność, zrozumiałość, przydatność oraz zawierać słowa kluczowe.

Krótki opis cech:

1. Unikalność – tą cechę najbardziej powinieneś polubić a nawet się w niej zakochać. Jak sam wiesz nikt nie lubi czytać czegoś zdublowanego, czegoś co się powtarza milion razy w sieci. W ten sposób tylko możesz stracić czytelników lub w ogólne ich nie mieć.

website

Warto wiedzieć, że nadal nie wszyscy przedsiębiorcy posiadają stronę internetową. Dlaczego firmy powinny bardzo poważnie przemyśleć takie rozwiązanie? Jakie są zdecydowanie największe zalety posiadania wspomnianej strony internetowej?

Możliwość dotarcia do zdecydowanie większej liczby potencjalnych klientów

Firmy posiadające strony internetowe mogą świadczyć usługi praktycznie na całym świecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy mają świadomość, że w Polsce dostęp do Internetu posiada aż 75% społeczeństwa.

pozycjonowanie

Jeśli posiadasz swoją stronę internetową to w końcu przychodzi najwyższy czas aby ją reklamować. Jednak dylemat wyboru pomiędzy pozycjonowaniem, a reklamą Adwords potrafi spędzić sen z powiek.

Jest w końcu - Twoja nowa strona internetowa pojawiła się w sieci. Tak długo wyczekiwana pojawia się po wpisaniu adresu w pasek wyszukiwarki. Jest ładnie stworzona, zawiera grafikę bardzo przyjazną dla oka. Normalnie cud!

Mija jeden dzień, tydzień i w końcu miesiąc od momentu gdy umieściłeś swoją stronę w sieci. Zerkasz na statystyki odwiedzin, a tam oprócz Twoich wejść nikogo więcej nie widać. Sprzedaż (w przypadku stron firmowych) stoi na tym samym niskim poziomie lub nie istnieje wcale.

e przedsiebiorca

Spotkałem w życiu wielu właścicieli małych i średnich firm, którzy chcieli założyć stronę internetową - firmową oczywiście. O ile zapału zazwyczaj im nie brakowało, to z wiedzą było już nieco gorzej.

Spotkałem w życiu wielu właścicieli małych i średnich firm, którzy chcieli założyć stronę internetową - firmową oczywiście. O ile zapału zazwyczaj im nie brakowało, to z wiedzą było już nieco gorzej. Większość przedsiębiorców nie ma bowiem do czynienia z Internetem na co dzień w takim stopniu, aby znać realia tego medium. Nic więc dziwnego, że ich podejście jest zazwyczaj niewłaściwe. Poniżej chciałbym opisać 7 błędów popełnianych przez przedsiębiorców chcących promować firmę w Internecie; artykuł ten kieruję w szczególności do nich.

base-logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit posuere.

Szybki Kontakt

+48 607 176 806

info@portland.pl

Pn - Pt : 09:00 - 16:00